Schill Dental - ústretovosť na prvom mieste

Bol začiatok júna a počas môjho pobytu v Bratislave ma akoby na potvoru začal bolieť zub, začína svoje rozprávanie pán Bohuslav Rajčan z Trnova, malej obce neďaleko Martina. Pokúsil som sa telefonicky skontaktovať s mojou stomatologičkou, ku ktorej chodím už od strednej. Nemilo ma prekvapila termínom ošetrenia, ktoré malo byť až o mesiac. Dal som teda na odporúčania kamarátky Zuzky a pokúsil sa objednať do Schill Dental.

Ochotná recepčná mi dala termín už na druhý deň a tak som sa do Karloveského ramena v Bratislavskej Karlovej Vsi veľmi nesmelo vybral. Pred vstupom mi prístroj obul návleky na topánky, vydezinfikoval som si ruky, sestrička mi odmerala teplotu a vypísala krátky dotazník. Všade panovala čistota, povšimol som si recepčnú ako neustále dezinfikuje plochy, stolíky, kľučky, zatiaľ čo o dezinfekciu čakárne sa staral špeciálny prístroj. Onedlho nasledovala pozvánka do miestnosti, kde mi urobili panoramatický RTG snímok a následne v kresle aj snímky jednotlivých zubov. Lekár zistil, že mám viacero kazov a ošetril mi boľavý zub. Na ďalšie návštevy tejto kliniky som sa už doslova tešil. Počas nich mi priamo v kresle zuby ošetrili novými korunkami vyrobenými akoby v 3D tlačiarni, poopravovali kazy a skontrolovali kosť, či v nej môže byť zasadený implantát. „Na túto kliniku skutočne nedám dopustiť“ dodáva pán Rajčan ktorý verí že do konca roka už budú jeho zuby v absolútnom poriadku.

Patrí do vydania: 
September 2020